четвер, 3 листопада 2022 р.

Дистанційне навчання. 31 жовтня.

 ЯДС.

Тема. Будівельна і сільськогосподарська техніка.








Перегляньте відео:  https://drive.google.com/drive/folders/1_Qm6jSCeCENENS_p6t2QKtuT89JqYWpO та  
https://drive.google.com/drive/folders/1jldflOiNtuvKqpr5lOe2ItlLDN6uYkWh 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
(читання)
Тема. Велика буква М. Читання складів, слів з нею.

1.     Бесіда за малюнком

-         Відкрийте букварики на с.60

-         Подивіться на малюнок вгорі сторінки. Хто зображений на малюнку?

-         Ким мріє стати хлопчик?

-         Ким мріє стати дівчина?

-         Ким мрієте стати ви?

- У кожного з нас є мрія. Одні хочуть стати гарними майстрами, інші – інженерами, лікарями, космонавтами, артистами. Розгляньте малюнки. Ким мріють стати ваші однокласники? Звідки це видно?

- Чия мрія вам сподобалася найбільше? Яка мрія викликала здивування?

- Погляньте на виставку ще раз. Якого кольору ваші дитячі мрії?

              2. Словникова робота

- Як ви розумієте слово мрія?

- Як можна сказати інакше?

Учитель пояснює, що словом мрія можна називати різні, хоч і схожі  поняття. У першу чергу цим словом називають те, що створене уявою, фантазією, тобто сам витвір уяви. Крім того, мрія – це думка про щось бажане, приємне. Рідше це слово використовують, щоб сказати про щось нереальне, нездійсненне, недосяжне, тобто про фантазію.

-         Придумайте імена для дітей, які розпочинаються на букву М.

-         Пригадайте, як пишемо імена людей?

 

ІІ Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми познайомимось з великою друкованою буквою М, будемо вчитись читати склади, слова та речення з вивченими буквами.

ІІII.            Вивчення нового матеріалу

1.     Аналіз зразка друкованої букви

-         Подивіться на друковану велику і маленьку букви. Чи схожі вони?

-         Чим відрізняється велика та мала букви?

-         Розгляньте зразок написання великої букви М.

Після цього за стрілочками наводять велику друковану літеру М спочатку в повітрі, а потім друкують у клітинках

2.     Читання складів та слів з вивченими буквами

-         Попрацюємо разом з Читалочкою.

Читають подані на плашці слова за напрямом стрілочок — спочатку зліва направо у верхньому і нижньому рядках, потім зверху вниз у колонках. Можна запропонувати також прочитати тільки імена (вони надруковані з великої букви), після цього — слова, які мають два склади, потім слова, що складаються з чотирьох букв.

3.     Складання речень за поданим початком

-         Прочитайте початок речення та доповніть його, назвавши слово, що зображено на малюнку.

4.     Робота над текстом

Первинне слухання тексту

-         Прослухайте текст та скажіть, про кого в ньому йдеться?

         Самостійне читання тектсту

-         Прочитайте самостійно текст

Перед читанням учитель звертає увагу учнів на букву в клітинці, запитує, чи знають її учні, адже в класі її ще не вивчали. Для тих дітей, які цієї букви не знають, варто сказати, що вона позначає звук [н]. Потім потрібно прочитати слова з цією буквою (лимон, малину). Після цього можна приступати до читання тексту. Якщо учні класу ще тільки вчаться читати, то слова в кожному реченні можна читати ланцюжком (перший учень читає перше слово, другий — друге і т.д.). Якщо учні вже добре вміють читати, то ланцюжком читають речення (кожне речення читає окремий учень). Варто прочитати текст кілька разів, щоб учні краще зрозуміли його зміст.

            Аналіз змісту

-         Що мила Міла?

-         Що мили Лола і Алла?

-         Що мила мама?

-         Хто мив лимон, хто мив малину, у кого було мило, хто мив руки?

5.     Читання речень з вивченими буквами

-         Діти, чи любите ви кататися з гірки?

-         В букварі також є гірка, але вона незвичайна. Щоб з неї спуститися, треба прочитати речення з верхнього до нижнього.

Далі учні розглядають гірку на с. 61 і читають речення біля неї. Після читання варто запропонувати дітям піднятися на гірку — прочитати речення, починаючи з нижнього до верхнього.

-         Коли кататися веселіше, як спускаєшся сам, чи з друзями.

Веселіше гуртом, тому й запропонуйте прочитати речення ланцюжком і хором спочатку, спускаючись з гірки, а потім — піднімаючись.

  (ПИСЬМО)

Тема. Написання великої букви М, складів, слів з нею.

Переглянути відео та виконати завдання.



МАТЕМАТИКА.
Тема. Вивчаємо число і цифру 9.
Перегляньте відео та виконайте завдання:


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.
Виконайте вправи за відео:

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!!!!!









Немає коментарів:

Дописати коментар