Методична скарбничка

Тема:  Цікавинки з методичної скриньки по   В.О Сухомлинському.

Мета:  Розширити знання педагогів про інтерактивні технології навчання,активізувати їх
            впровадження в практику роботи,розвивати комунікабельність,  виховувати  інте-
            рес до самовдосконалення.
Обладнання.   Назви категорій, малюнок дерева, кленові листочки, кольорові квіти,папір,
             олівці,ручки,світлофорчик.

                                                   Така  дісталась вже нам робота,
                                                   Є в ній і радість, та є й турбота,
                                                   Є вічний пошук , безсонні ночі,
                                                   Та гріють душу дитячі очі.
                
              Шановні ,колеги! Сьогодні ми з вами зібралися на нетрадиційне засідання мето-
дичного об єднання тема якого: «Цікавинки з методичної скриньки по В.О.Сухомлинсь-
кому.»
               Творча спадщина В.О.Сухомлинського не втрачає своєї актуальності й сьогодні.
Пам ять про видатного педагога житиме доти,поки існуватимуть школи,учні,педагогічна
наука.
             «Дитинство,-пише Василь Олександрович,-найважливіший період людського жи-
ття,не підготовка до майбутнього життя,а справжнє,яскраве,самобутнє,неповторне жит-
тя. І від того,яке було дитинство,хто вів дитину за руку в дитячі роки, що  ввійшло до  її
розуму й серця з навколишнього світу, - від  цього значною мірою залежить, якою люди-
ною  стане сьогоднішній малюк.» Він прагнув , щоб навчання було частиною духовного
життя, яке сприяло б розвитку дитини.  Цілком  очевидним є педагогічне кредо  вченого:
постійно вивчати, спостерігати життя дітей;  вірити в обдарованість кожної дитини, вияв-
ляти її задатки і здібності;навчити дітей свідомо дорожити тим,що кожен із них мисляча особистість;турбуватися про фізичне і психічне здоров я дітей.
               У початковій школі треба закласти міцний фундамент  пам яті, а  ним є    знання,
набуті,  засвоєні  дитиною в  процесі  безпосереднього  пізнання навколишнього світу під
керівництвом учителя.
               Доброта, співчуття, милосердя  розкривають і зміцнюють душу й серце ще в ди-
тинстві і  залишаються з  людиною на  все життя, вони закладені в сім ї,книжках і казках.
Важливим є те , щоб уже в  роки дитинства і  особливо на  рубежі  дитинства й  отроцтва
кожна людина вийшла переможцем у боротьбі зі злом,відчула красу благородства.
               Творчість мислителя,вченого ,педагога-практика В.О.Сухомлинського, знаного і шанованого в усьому світі- це і є той «вічний слід», яким ідуть і йтимуть педагоги різних країн.  Серце ,віддане дітям, пульсує  живою силою й сьогодні,  надихає  вчителів на нові творчі звершення в ім я  Людини, в ім я України.
                Важливу роль у сучасній освіті відіграють інтерактивні технології навчання.  Їх
перевага в тому, що учні засвоюють всі рівні пізнання  (знання, розуміння, застосування,
оцінка).  В класах збільшується  кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний мате-
ріал. Отож, поділимося своїми наробками із колегами.

Очікування  (5хв)
              Що очікуємо від засідання,на що сподіваємося? Одягнемо наше дерево.  На лис-
точках  напишіть,озвучте і прикріпіть на наше дерево.

Правила групи (2 хв).
              Згадаємо правила роботи в групі:    повага   ,  співробітництво ,    відкритість
   доброзичливість   ,  взаємодопомога  ,    толерантність ,  уміння слухати.

Об єднання в групи (2 хв).
             Отож , об єднаємося в групи, а  допоможе  нам у цьому світлофорчик   (зелений,
жовтий,червоний).
Робота в групах (10 хв).
1 група-категорія «Сучасний урок».
2 група-категорія «технологія навчання у грі».
3 група-категорія «Критичне мислення та форми роботи по його розвитку».
Руханка(4 хв).
Вправа «Поп ємо чай». 
(блюдечко,чайничок,кришечка,шишечка,пара іде, пара іде, шишечка,кришечка,чайничок
блюдечко, блюдечко,чайничок,кришечка,шишечка,пара іде,   … )
Робота в групах (10 хв).
   1 група-категорія «Робота в парах».
   2 група-категорія «Робота в групах».
   3 група-категорія «Мікрофон».
Підведення підсумків(5 хв).
(Зворотній зв язок)
       Чи здійснилися ваші очікування? Якщо так-то прикріпіть на дерево розцвівши квіточ
ку,якщо не зовсім –то пуп янок.
       Як чудово!Незважаючи на те, що за віконцем холодна осінь,наше дерево розцвіло від нашої плідної роботи. 
Побажання(5хв).
Шановні колеги! Щиро дякую вам за те,що ви так плідно сьогодні працювали і залишіть
свої побажання на ось цих квіточках та  прикріпіть їх на коло,  щоб утворився віночок.

Завдання (1хв).
Опрацювати категорії «Карусель»,  «Метод Прес»  та використовувати їх у своїй роботі.




  •   Презентація "Сучасний урок-спільна творчість учителя  та  учнів"


Немає коментарів:

Дописати коментар